sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

Calkiem dobry wiek 55!

Polski reporter Tomasz Majiewski zgłaszane z Warszawy (Puolan reportterimme TM raportoi Varsovasta):

Maraton Warszawski dziś drizzly deszczowa pogoda. Zwyciężył prawy etiopski biegacz. 3-godzinny limitu dowody widmo stymulatora powyżej linii mety wkradł również Vimppojen Rogain drużyny Kapitan Kapu.

"Całkiem dobry wiek 55" były pierwsze komentarze zmęczony, ale szczęśliwy weterana. Celem Kapu ustanowił trzy godziny różnicy między tym progiem i to jest prawda. Czas brutto był 2:59:07.

T: Jak podróż iść?
K: W kalkulatorze z góry, to znaczy, że początek był potykając obciążenia zapas ze względu na centralną część rzędu chodził trzochę łatwiej, a na końcu nogi prawie na końcu. Tekstylia Towarzystwo tętno i średni wskaźnik, który pozostał opuszczony. A nie w drugiej.

T: Jakie było to wydarzenie?
K: Mam dać wielkie dzięki organizatorom! To dobrze zorganizowana impreza nie doświadczyłem wcześniej, mimo, że został uruchomiony ponad 30 maratonów. Jedynym minusem było to, że gdy farba była dostępna tylko w piwo bezalkoholowe.
Na szczęście byłem przygotowany na to z góry.

T: A potem, co jest następnym celem?
K: Jeśli można jeść pizzę i bok dużego piwa.
T: Nie jest źle! Nie smakowało mi.

T: Czy chcesz powiedzieć coś o ogólnym czytelnycy?
K: Czy trudno...

Zglaszane Tomasz

3 kommenttia:

  1. Toim. huom: Valitettavasti vieläkään toimituksemme ei ole saanut kielenkääntäjäämme tavoitettua. Keskeistä raportissa on kuitenkin se, että Kapu toteaa Tomaszille: Aika hyvin viisvitoseksi ja harmittelee, että maalissa oli tarjolla vain alkoholitonta olutta.

    VastaaPoista